2021年12月31日金曜日

あいさつ2 (Greeting 2)

近隣挨拶。

■こんにちは、工事の挨拶に来ました。

▲、、、、、

■留守かな。こんにちは

▲、、、、、

■こんにちは

▲はい

■いるのか

▲待ってな

■なかなか来んな


扉が開き、手すりを持って、こけた、骨折してないやろうな

▲待ってな

■大丈夫ですか


四つん這いで近づいてくる

▲なんでした

■工事の説明に

▲そんなん勝手にしてくれたらいいんや

■はい

▲じゃあ

■すみませんでした

みんな歳取ったんや



Neighborhood greetings.

■ Hello, I came to say hello to the construction.

▲ ,,,,,

■ Is it absent? Hello

▲ ,,,,,

■ Hello

▲ Yes

■ Are you there?

▲ Wait

■ It's hard to come

The door opens, I hold the railing, I'm sick, I'm not broken

▲ Wait

■ Are you okay?

Crawling on all fours and approaching

▲ What was it?

■ For explanation of construction

▲ I wish I could do that.

■ Yes

▲ Then

■ I'm sorry

Everyone got old

0 件のコメント:

コメントを投稿