バックアップファイルを作成する方法について解説します。
今開いているエクセルファイルが、
もし何かの理由で壊れて開けなくなった場合、
データを修復できなくなります。
大切なファイルを扱っているのなら、
なおさらデータの損失を防がないといけません。
手動で毎回ファイルをコピーして
バックアップファイルを作成するのは手間です。
エクセルでは、ファイルを保存したときに、
自動的にバックアップファイルを作成できる機能があります。
簡単にその設定ができますので、
是非覚えておいてください。
エクセルマスター道場 閲覧よろしく
Explains how to create a backup file.
The Excel file that is currently open is
If for some reason it breaks and cannot be opened
You will not be able to repair your data.
If you're dealing with important files
Even more so, you have to prevent data loss.
Manually copy the file every time
Creating a backup file is a hassle.
In Excel, when you save the file
There is a function that can automatically create a backup file.
You can easily set it, so
Please remember.
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